„100 zadań na 100-lecie odzyskania niepodległości”
Uczcić setną rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości można na wiele sposobów. Nauczyciel matematyki p. Beata Drozdowska zaproponowała uczniom kl. IV – VIII projekt matematyczny pt.: „100 zadań na 100-lecie niepodległości”.
W okresie listopad 2018 – styczeń 2019 chętni uczniowie rozwiązywali zadania matematyczne wywieszone na gazetce ściennej w sali nr 3.
Uczestnicy projektu samodzielnie rozwiązywali zadania w domu, na zajęciach koła matematyczno-informatycznego a także na przerwach międzylekcyjnych.
W tym przedsięwzięciu liczyła się przede wszystkim systematyczność i obowiązkowość. Uczniowie chętni rozwiązywali zadania każdego dnia. Za rozwiązane zadania otrzymywali plusy z aktywności z matematyki, które zgodnie z ze szkolnymi zasadami oceniania skutkowały bardzo dobrymi ocenami z aktywności.
Projekt ten był nie tylko okazją do uczczenia setnej rocznicy odzyskania przez Polskę, promocji matematyki ale także okazją do świetnej zabawy matematyką.